wtorek, 22 listopada 2016

Wyposażenie wnętrz - skąd czerpać inspiracje

Moim zdaniem budując dom trzeba mieć od samego początku wybraną jego stylistykę i być jej wiernym do samego końca. Dzięki temu dom będzie wyglądać na spójny i przyjemny dla oka. Zaczęłam od przeglądania zdjęć z katalogów, czasopism, a także internetu. Również zwracałam uwagę na wnętrza w filmach i serialach. Po ogólnym rozeznaniu
skupiłam się na oglądaniu domów i wnętrz w stylu amerykańskim i angielskim. Choć przyznam, że ostatnio jednym okiem zerkam na styl skandynawski, ze względu na dużą ilość bieli w pomieszczeniach (do której mam słabość). Niestety niektóre rozwiązania, choć piękne i funkcjonalne, nie mieszczą się w naszym budżecie. Wtedy zawsze szukamy kompromisu.

Natomiast jeśli chodzi o katalogi i czasopisma to przeglądałam każde, które trafiło mi w ręce  - dosłownie. Nawet gazeta z programem telewizyjnym ma rubrykę z wnętrzami. I czasem tam można trafić na fajne zdjęcia wnętrz, które zainspirują. Ciekawa pod względem stylistyki wnętrz jest dla mnie miesięcznik weranda country. Ale nie trzeba kupować od razu co miesiąc gazety. Wystarczy wejść na ich stronę (o tu), gdzie można obejrzeć domy. Jednak największą kopalnia inspiracji i pomysłów na wyposażenie jest Pinterest. Wiem co mówię, przejrzałam tysiące zdjęć. Wtedy udało mi się określić styl i jak wyposażone powinno być każde pomieszczenie naszego domu. Po ogólnym wspólnym uzgodnieniu co i jak działam w tej kwestii. W kolejnych wpisach przedstawię Wam mój sposób na urządzenie domu w sposób funkcjonalny, spójny i mam nadzieję tani.

Pozdrawiam
E.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz